top of page

Skorzystanie z naszych usług jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

1. Kontakt z Instytutem


1.1. Wizyty można umawiać osobiście na miejscu, przez stronę Instytutsplot.pl,  telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail, oraz przy wykorzystaniu aplikacji Messenger.
1.2. Telefon jest aktywny od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 16.00.

1.3. Przed osobistym przyjściem, bez wcześniejszego umówienia, prosimy zadzwonić aby upewnić się, że na miejscu będzie osoba z Recepcji. Instytut otwarty jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00, zdarzają się jednak sytuację wyjątkowe. 

1.4 . W trosce o poczucie prywatności i komfort innych pacjentów, prosimy o przychodzenie na umówione spotkania punktualnie, max. 5 min wcześniej.

 

2. Rezerwacja wizyt przez stronę Instytutsplot.pl

 

2.1. Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:

  • uzupełnić formularz o wymagane dane: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz numer pesel;

  • uiścić przedpłatę za sesję, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem 

2.2. Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego, na adres e-mail podany przez Pacjenta w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłany link prowadzący do strony umożliwiającej uiszczenie przedpłaty.

2.3. W razie braku uiszczenia przedpłaty w ciągu 120 min od rezerwacji wizyty, termin uznaje się za niezrezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych pacjentów.

2.4. Przedpłatę można uiścić w następujący sposób:

  • za pomocą kanałów płatności dostępnych na Stronie internetowej w zakładce „Rezerwuj”

  • przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (w tym przypadku prosimy o wysłanie potwierdzenia opłaty)

 

3. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty

3.1. Odwołanie wizyty lub zmiana terminu jest możliwa najpóźniej 48 h przed terminem spotkania. W przypadku rezerwacji wizyty w czasie krótszym niż 48h przed jej rozpoczęciem, nie ma możliwości bezpłatnego odwołania ani zmiany terminu. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi. Wizytę można odwołać za pośrednictwem telefonu (również poprzez SMS), poczty elektronicznej oraz aplikacji Messenger.

3.2. Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia. 

3.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty.

3.4. Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.

4. Korzystanie z usług przez osoby małoletnie lub ubezwłasnowolnione

4.1. Osoby małoletnie lub ubezwłasnowolnione muszą mieć pisemną zgodę osoby sprawującej opiekę prawną na korzystanie z usług - zgodę można uzyskać na recepcji Instytutu lub pobrać tutaj - ZGODA DO POBRANIA

 

4.2. Przed dokonaniem rezerwacji należy upewnić się czy terapeuta pracuje z osobami małoletnimi.

 

5. Wizyty on-line


5.1. Wizyty on-line odbywają się poprzez Halo Doctor.
5.2. Przed wizytą online należy dokonać opłaty przelewem najpóźniej 48h przed sesją.

5.3 . Link do sesji jest wysyłany na adres mailowy.

 

6. Dostarczanie opinii psychologicznej

6.1. Opinie psychologiczne są wysyłane na wskazany adres e-mail do 3 tygodni od wizyty.

6.2. Opinie psychologiczne w formie papierowej można odebrać w recepcji Instytutu.

 

7. Rezygnacja z terapii

7.1 . Pacjent ma prawo zrezygnować z terapii, aby to zrobić należy skontaktować się z recepcją Instytutu, chyba, że kontrakt z terepeutą stanowi inaczej.

7.2 . Terapeuta ma prawo do rezygnacji z dalszej psychoterapii z ważnych powodów. Jednak wcześniej informuje o tym pacjenta i poleca innego terapeutę.

8. Reklamacje


8.1. Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy (kontakt@instytutsplot.pl)

8.2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 30 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.

 

9. Postanowienia końcowe

9.1.Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.

bottom of page